Om het zo makkelijk mogelijk te houden maken wij gebruik van drie verschillende pakketten: Het casemanagement pakket, totaal pakket en het maatwerk pakket. Met de keuze tussen het casemanagement pakket en het totaal pakket kunt u zelf vergelijken wat het beste bij uw wensen en bedrijfsvoering past. Beide pakketen zijn zeer uitgebreid waar veel diensten - die andere arbodiensten in rekening brengen - bij zijn inbegrepen. Heeft u toch meer specifieke wensen? Dan past het maatwerk pakket misschien meer bij uw bedrijf. Met het maatwerk pakket kunt u elk aspect van onze aanpak vormgeven zoals u dat zelf wilt. U bent vrij om aan te geven welke actie Arbo Zeker Plan wel - of niet - moet uitvoeren. Liever een scherpe verzuimaanpak? Dan bellen onze casemanagers na de eerste ziektedag. Of toch zelf meer regie behouden en Arbo Zeker Plan pas actief betrekken na vier weken? Ieder bedrijf is anders en daarom denken wij graag mee met uw wensen. Eén ding is zeker, en dat is dat wij niet van extra- en verborgen kosten houden. Alles wat u van ons kan verwachten is vooraf afgesproken en u betaalt niet voor elke kleine handeling. Wij houden het graag zo transparant en duidelijk mogelijk. Bekijk het overzicht van onze pakketten en beslis zelf wat voor u de beste aanpak is.
Heeft u vragen over een pakket of wilt u advies wat het beste bij u past? Neem dan contact op met onze arbo adviseur.
Dienstverlening |
Casemanagement | Totaal | Maatwerk |
Onbeperkt (telefonisch) contact met Arbo Zeker Plan | |||
Re-integratie advies voor werkgever en werknemer | |||
Toegang tot ons verzuimportaal | |||
Verzuimanalyses voor uw bedrijf | |||
Landelijke dekking spreekuurlocaties | |||
Signalering frequent verzuim | |||
Verzuimrapportages aanleveren | |||
Ondersteuning |
Casemanagement | Totaal | Maatwerk |
Verzuimoverleg met casemanager | |||
Opstellen van vraagstelling bedrijfsarts | |||
Opstellen deskundigenoordeel (excl. UWV kosten) | |||
Complementeren re-integratieverslag (RIV) | |||
Telefonisch overleg met UWV | |||
Opstellen (concept) Plan van Aanpak en Evaluaties | |||
Re-integratie en verzuim |
Casemanagement | Totaal | Maatwerk |
Telefonisch contact met zieke werknemer binnen 5 werkdagen | |||
Begeleiding WIA-aanvraag | |||
Periodiek contact met zieke werknemers | |||
Regelen van doorverwijzingen interventies | |||
Alle spreekuren van bedrijfsarts inbegrepen | |||
Telefonisch contact met zieke werknemer op de 1e ziektedag | |||
Arbeidsdeskundig onderzoek | |||
Wet- en regelgeving |
Casemanagement | Totaal | Maatwerk |
Voldoen aan alle eisen van de wet- en regelgeving | |||
Bewaking en uitvoering voor taken Wet Verbetering Poortwachter | |||
Signaleren en verzenden van UWV-meldingen (42e-weeksmelding, WAZO, ZW e.d.) | |||
Afhandelen ziek uit dienst bij UWV |