Verzuimportaal

voor werknemers
Heeft u nog vragen? neem contact met ons op

Het verzuimportaal voor werknemers

 

Als werknemer heeft u bij Arbo Zeker Plan toegang tot het verzuimportaal voor werknemers. In het verzuimportaal vindt u onder andere de terugkoppelingen van de bedrijfsarts, UWV-documenten en uw afspraken. Door het verzuimportaal heeft u te allen tijde toegang tot uw (verzuim) dossier en zijn uw vertrouwelijke documenten veilig opgeslagen.

 

 

Log hier in bij het werknemers verzuimportaal

Het portaal: eenvoudig toegang tot relevante informatie

 

Door gebruik te maken van het werknemersportaal heeft u inzage in uw eigen verzuimdossier. Hier vindt u uw huidige en/of oudere ziekmeldingen terug, inclusief alle verslagen en documenten die tijdens deze periode zijn gemaakt. Wanneer u wat langer ziek bent betekent dit dat u alle gespreksverslagen met Arbo Zeker plan en de terugkoppelingen van de bedrijfsarts hier terugvindt, evenals alle geplande afspraken.

Het werknemersportaal zorgt ervoor dat u op een eenvoudige manier inzicht krijgt in het re-integratieproces en dat u betrokken blijft over verschillende afspraken die worden gemaakt.

Uw privacy

staat bij ons voorop

 

Wij vinden het belangrijk dat al uw vertrouwelijke en persoonlijke gegevens veilig zijn afgeschermd, en door gebruik te maken van het werknemersportaal kunnen wij dit garanderen. Naast uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord maakt het portaal ook gebruik van een twee-staps-authenticatie. Hierdoor kan niemand anders inloggen als ze de code van jouw twee-staps-authenticatie niet hebben. Dus ook niet als iemand uw inlog gegevens heeft.

Wat voor u ook belangrijk is om te weten, is dat door strenge wet- en regelgeving én om uw gegevens zo goed mogelijk te beschermen, wij geen documenten versturen per e-mail. Documenten zoals een terugkoppeling van de bedrijfsarts kunt u zelf vinden in uw dossier in het werknemersportaal. Wij geven u uiteraard wel een seintje als er iets klaarstaat. Dat is wel zo handig.

Handleiding voor het gebruiken van het werknemersportaal

 

Arbo Zeker Plan maakt gebruik van een verzuimportaal voor werknemers. Voor u als werknemer betekent dit dat u inloggegevens krijgt om uw eigen verzuimdossier in te zien. In uw verzuimdossier vindt u onder andere gespreksverslagen die u heeft gehad met Arbo Zeker Plan, terugkoppelingen van de bedrijfsarts en uitnodigingen. Ook zijn alle afspraken die voor u gepland staan hier te vinden. Dit zorgt ervoor dat u te allen tijde toegang heeft tot uw documenten én wij een nog betere privacy waarborging kunnen garanderen voor uw vertrouwelijke documenten.

Uw account registreren in 5 stappen

 

Belangrijk: tijdens het registratieproces heeft u twee apparaten nodig. Naast uw telefoon moet u ook beschikken over een pc, laptop of tablet. Na het registratieproces heeft u alleen uw telefoon nodig.

Stap 1: U krijgt van Arbo Zeker Plan een uitnodiging voor het werknemersportaal. Hierin staat uw gebruikersnaam. In de mail staat ook een link waar u uw account verder kunt registreren en een wachtwoord kunt aanmaken.

Stap 2: Tijdens het registreren vult u uw gebruikersnaam en geboortedatum in. Na het registreren kom je op de inlogpagina terecht.

Stap 3: Nadat u voor de eerste keer inlogt wordt er gevraagd om een twee-factor-authenticatie in te stellen. Deze extra stap zorgt ervoor dat uw account extra is beveiligd. U kunt dit doen door op uw telefoon of tablet een Authenticator App te downloaden. Als u al een Authenticator App gebruikt kunt u deze gewoon blijven gebruiken voor het werknemersportaal. Als u nog geen gebruik maakt van een Authenticator App kunt u deze zelf downloaden in de App Store van uw telefoon. Welke app u hiervoor gebruikt maakt niet uit, maar voor uw gemak hebben wij hier de link naar de Google Authenticator App geplaatst. Voor Apple vindt u die hier in de Apple App Store. Voor Android vindt u die hier in de Google Play Store.

Stap 4: Open na het downloaden de Authenticator App op uw telefoon of tablet en koppel hiermee uw account van het werknemersportaal. Dit kan veelal door op het 'plusje' (+) te klikken en daarna de optie 'scan QR-code' te selecteren. Hiermee scant u de QR-code die op de pagina van het werknemersportaal staat. Let op: U heeft voor het registratie proces naast uw telefoon ook een ander apparaat nodig (pc/laptop/tablet) omdat u op het andere scherm de QR-code met uw telefoon moet scannen. Na het registratie proces kunt u alleen uw telefoon te gebruiken.

Stap 5: Wanneer uw werknemersportal account is gekoppeld aan de Authenticator App ziet u een 6-cijferige code op uw telefoon. Deze veranderd telkens na een aantal seconden. Deze code dient u straks na het inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord altijd extra in te vullen. Na het invullen van de code ontvang u ook nog een herstelcode. Bewaar deze goed om uw account te resetten wanneer u uw wachtwoord bent vergeten.

Heb je vragen?


Via E-mail
op info@arbozekerplan.nl

Via het contactformulier
op onze website

Bel naar 070 82 09 821
bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00
Arbo Zeker Plan gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.